Minun tutiseva horjuva pikku mummoni... neitini. Miina ei ole mikään mummo vaikka onkin vanha ja sairas. Miina yrittää kovasti olla kuin mitään ei olisikaan vialla. Yritin eilen siirtää sen ruuat lattialle, ettei tarvitsisi hypätä pöydälle horjuvalla tasapainolla. Miina oli toista mieltä ja meni pöydälle vaatimaan ruokiaan omalle paikalle. Montaa päivää ei ole jäljellä ellei ihmeitä tapahdu enkä minä usko ihmeisiin.

Minuun koskee lähestyvä ero. Miina oli ainoa, joka oli vierelläni, kun olin syvimmässä pimeydessä. Aioin päättää päiväni. Olin täysin luovuttanut. Miina kielsi. Miina antoi valoa pimeyteen. Nyt lähestyy se päivä, jolloin minun täytyy antaa Miinan mennä.

Rakas ystäväni on vielä tällä hetkellä sylissäni. Kiitos sinulle pieni suuri kultani. Annoit minulle kaiken, mitä minulla on. Annoit minulle suurimman lahjan tässä maailmassa: rakkauden.

Ressukka on laihtunut niin kovasti. Koita jaksaa vielä, että päästään sinne valokuvaajalle. Tee vielä viimeinen palvelus minulle. Tiedän, ettei Miina petä minun luottamustani. Miina onkin täydellinen. heart