Viime viikkojen tunnelmat ei ole olleet kovin kehuttavat. Olen ollut jo liian pitkään aivan hermona ja puran sen koiriin pienestäkin yllykkeestä. Eniten mua suututtaa se, että tämä viha ja kiukku ei ole edes omaani! Sen ovat vanhempani minuun projisoineet pienestä pitäen ja minä pistän sen edelleen eteenpäin, koska en osaa muutakaan.

Ihan järkyttävää tuhlausta on minun terapiakäynnitkin olleet, kun niissä tämä viha-asia ei ole tullut esille eikä tietenkään minulle siis ole kukaan opettanut, että miten ketju katkaistaan. Luultavasti tämä on kaiken lisäksi suurimpia ongelmiani!

Viha on pistänyt vatsani aivan sekaisin. Eipä siihen tietenkään mitkään maitohappobakteerit ja gluteiinittomat ruokavaliot auta, jos viha pistää suoliston sekaisin. Nyt olen joutunut ihan tosissani paneutumaan sen hyvinvointiin. Tai oikeastaan... pahoinvointiin! Suolahappotabletit olin jo unohtanut, vaikka ne on koko ajan ollut mun ruokapöydällä. Tunteet ovat ihan selvästi lopettaneet mun vatsan suolahapon erityksen, koska nämä tabletit todella vähentävät kipuja. Lisäksi ostin vielä kuituvalmistetta, koska gluteiinittomalle ruokavaliolle siirtyminen on johtanut kuidun määrän vähenemiseen. Vähän fyysistä ensiapua masuparalle. Kun vain saisin sen alkuperäisen ongelman kuriin. En yksin ainakaan.