Mulla oli tarkoituksena saada autosta laatikostot irti takaosasta niin saisin tilaa uudelle koiruudelle. No, eipä onnistu. Otin kaikki näkyvillä olevat ruuvi auki ja systeemi ei liiku senttiäkään. En tajua, miten se on kiinnitetty. Pitäisi soittaa valmistajalle. Helpommin sanottu kuin tehty! Mun on pitänyt KUUKAUSIA soittaa Saunalahdelle ja irtisanoa toimimaton nettikepakko. Viime viikolla, kun soitin lopulta, oli joku päivitys käynnissä ja mun asiaa ei voitu käsitellä. Taitaa mennä kuukausia ennen kuin saan taas itseni soittamaan. Että mä inhoan tätä saamattomuutta. Onneksi en ole vielä uskaltanut pentua varata. Taitaa olla turha haave se.

Ahdistaa ihan tosissaan. Mun saamattomuutta vielä lisää ja pahentaa moninkertaisesti kaikki yhdistysten keskeneräiset asiat ja vielä työhommat.

Vähän täytyy avatua mun avustettavasta. Tänään piti laitaa Aku Ankka-lehtitilaus postiin. MIKSI PERSAUKINEN NAINEN TILAA POJALLEEN LEHTIÄ, JOITA POIKA EI OLE PYYTÄNYT? Ilmaisten kylkiäisten vuoksi. Sitten itketään kuukauden kuluttua, että ei riitä raha ruokaan, kun tulee laskuja. Tulee laskuja, kun ostetaan turhia tavaroita. Ei siitä ole kuin pari viikkoa, kun tuli edellisestä akkaritilauksesta karhu, jota piti selvittää. Oli aiheeton, mutta eukko silloin vielä totesi, ettei enää tilaa akkaria. Kauanpa päätös piti. Ei sillä naisella ole oikeasti kaikki kotona. Se on kyllä tullut tähän mennessä selväksi.