INHOAN, INHOAN, INHOAN, INHOAN JA VIELÄ KERRAN INHOAN SYDÄMENI POHJASTA LAUSETTA "MASENNUKSESTA VOI PARANTUA"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tiedän, että se kerrotaan minulle hyvässä tarkoituksessa, mutta kun olen kuullut sen AIKA MONTA KERTAA kuluneiden 7 vuoden aikana!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ihmeparantumista odotellessa. Eihän minulla tällä hetkellä ole mitään hoitoa. Itsekseni minun pitäisi korjata kaikki vauriot, jotka olen saanut tähän astisen elämäni aikana. Melkoisia odotuksia. Todennäköisempää on, että en parane. Miksi parantuisin? Ei minulla ole mitään syytä siihen. Ei minulla ole mitään haaveita, unelmia tai toiveita tulevaisuuden suhteen. Olen toteuttanut ne kaikki enkä siitä onnellisemmaksi ole tullut.