Ei voi sanoa, että olisi paha mieli ja masentunut olo, mutta tyhjä ainakin. Heti aamusta meni rengas puhki, kun minun piti tavata avustettavani tk:ssa. No, ei hän ollutkaan siellä! Soitin ja kävi ilmi, että hän oli sairaana eikä ollut saanut sanaa minulle. Myöhemmin päivällä tulimme kuitenkin tk:lle takaisin, koska hän oli huolissaan mahakivuistaan. Ihan tavallista mahatautia se oli, mutta kunhan haluaa itseään hoidettavan. Terveyskeskuksen henkilökunta suhtautuu häneen kuin lapseen, vaikka näkövamman lisäksi hänessä ei pitäisi olla muuta vikaa. Siispä he laittoivat nestettä suoneen niin kuin lapselle tehtäisiin. Jos minä menisin mahatautia valittamaan, niin ei varmasti nesteytettäisi! Eikä muutenkaan aikuista jaloillaan pysyvää ihmistä nesteytetä. Annetaan vain ohjeet runsaasta juomisesta.

Nesteytyksen ajan minulla oli kuitenkin mahdollisuus vaihtaa renkaani. Autoni kun oli tk:n pihalla. Yhtään pelastavaa ritaria ei tietenkään sattunut paikalle. Tämä täti ei oo ennenkään mitään miehillä tehnytkään. Pitäkää tunkkinne!!!devilcheekywink

Ajattelin, että voisin illalla taas käydä poimimassa vähän mustikoita, mutta renkaan vaihto väsytti niin paljon, että olen vain syönyt suklaata ja sipsejä. On kai se ihan hyvä välillä ahmia ja olla vaan.

Peppi-koirasta olen oppinut jotain. Minulle tuli jo aiemmin kesällä mieleen, että se ehkä pelkää kissoja. Se kun haukkuu niitä yleensä aivan tolkuttomasti. Aiemmin luulin, että se haluaa niitä jahdata, mutta eihän se jäniksiä ja lintujakaan hauku. Nyt kissanpentujen kanssa se on ollut tosi hienosti. Pienet eivät ole pelottavia! Tai ehkä vähän, mutta ei niitä tarvi kuitenkaan haukkua. Nyt se vain seisoo paikallaan, kun kissat jahtaavat sen häntäkarvoja. Muutaman kerran Peppi on koittanut lähestyä kissoja ystävällisesti häntää heiluttaen. Iloinen olen tästä hyvästä alusta. Mokka- kissa on vielä vähän epäluuloinen koiria kohtaan, mutta aina vähemmän se sähähtää. Sekin on jopa jahdannut Pepin häntää.

Voihan rengas. Sitten kun lähdin kotiin, menin huoltoaseman kautta tarkistamaan ilmanpaineet, niin eihän se ilmasysteemi ollut käytössä!!! Arggh. Ei mun kannata rengasta käydä paikkaamassa, kun on jo aika kulunut. Olinkin vähän suunnitellut tälle syksylle uusien renkaiden ostoa. Sen aika tuli nyt sitten vähän aiemmin. Ärsyttää. Turhauttavaa.

Kaikki hajoaa aikanaan.