Oon aika puhki, vaikka en ookaan kovinkaan paljon tehnyt. Viikko takana lomaa ja suurin osa ajasta on mennyt hukkaan. Sain puita ostettua ja tunti meni niiden heittämiseen liiteriin. Aloin hiomaan yhtä kynnystä vanhasta maalista, mutta se etenee hitaasti. Siinä on vaalean maalin seassa ilmeisesti punamultamaalia, joka ei tykännyt hiomakoneesta. Se suli! Kiitän mielessäni sitä neropattia, joka on käyttänyt sisätiloihin ulkomaalia.

Vähän mustikoita olen poiminut, osa on vielä putsaamatta. Vähän viinimarjojakin olen poiminut ja osa niistäkin on vielä putsaamatta. Vielä on kaksi pensasta lähes koskemattomina. Milloinkohan jaksan ne poimia?

Tänään olen siivonnut auton sisätiloja. Siihen meni pari tuntia ja nyt olen ihan rättipoikki. Jotain pyykkiäkin pitäisi pestä. Tällä viikolla ei kone ole pyörinyt kertaakaan. Jep.

Kai mä oon istunut facebookia tuijottamassa. Muuta selitystä hukkaan menneelle ajalle en keksi. Onneksi on vielä seuraava viikko vapaata. Voin senkin ajan hukata yhtä taitavasti. Olen nukkunut aamuisin taas pidempään. Kun ei ole pakko herätä aikaisin, niin en näköjään herää. Harmittaa.

Mieltä on painanut koko viikon myös kuntoutustuen jatko, josta ei kuulu mitään. Se lienee suurin syy siihen, että olen nukkunut enemmän ja saanut vähemmän aikaan. Huoli toimeentulosta on musertava.