Kuudes ja toiseksi viimeinen päivä töissä menossa. Maanantai-aamuun klo 8:aan tarvitsee jaksaa. Ei huolta. Nyt on hiljaista. Olen saanut nukkua ja syödä. Hyvin jaksan, eikä tee edes heikkoa.

Tämä oli loistava idea! Alku oli kankeaa, kun vieraassa paikassa ei löydä tavaroita ja olin muutenkin vähän pihalla. Torstaina alkoi tuntua sujuvalta. Nyt ei enää tunnu hankalalta kuin paperihommat. Suurin osa niistäkin on tehty.

Ihan suotta minä enää teen mitään avustajan hommia. Mulle tarjottiin viime viikolla uutta paikkaa, jossa olisi 30 tuntia kuukaudessa. Se on aika vähän rahallisesti. Saman verran pystyn ansaitsemaan oman alan töissä 1-2 päivässä. Itse asiassa siis vähemmällä vaivalla. Syksyllä jostain syystä vain tuntui mahdottomalta palata omalle alalle. Hassua!

Ihmiset on olleet tosi kivoja. Minua on lähestulkoon hemmoteltu! Olo on helpottunut ja iloinen. Ylitin ison kynnyksen. Jes! yes